första mars - karma på det

hoppas på karma åter igen!
 
skulla varit på min morgoncykling men någon struntade i kösystemet och tog min plats.
just nu kämpar jag mot att ha en dålig morgon.
kämpar med att äta frukost även om jag inte tränat, kämpar med det jag åt igår kväll inför att jag skulle cykla idag.
jag vart extremt opepp när jag var tvungen att lämna salen så det var inte läge att ställa mig på en crosstrainer utanför cykelsalen. det var inte läge att yoga en timma, det var helt enkelt inte läge för någonting förutom en kopp kaffe och lite skitsnack.
men älskling fick cykla och det är jag väldigt glad för. jag ville att älskling skulle få cykla som var så bra och steg upp tidigt! *stolt fru*
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0