femte mars - uthållig styrketräning på morgon

har precis intagit en proteinshake. snart kaffe.
för jag ska iväg på härlig morgonträning!
 
sedan är min dag fullspäckad så jag vill bara gå och lägga mig efter träningen.
 
ska till psyk och dessa dagbokskort hatar mig och jag dom och puppc har ingen vakt.
efter psyk blir det jobb.
 
det är väl inte en så spektakulär fullspäckad dag, fast det är det för mig.
jag borde göra en lista över dagen som jag sen gladeligen kan boka av en sak efter den andra.
 
fånigt nog känner jag att jag behöver vara ledig, "ladda batterierna" och få lite som på näsan min.
 
tänk när våren är här med plusgrader och sol, vinterjackan får hängas in och sneakers och vårjacka får lufta sig.

Kommentarer
Postat av: Josefin

vad är det för valp? :)

2013-03-05 @ 21:39:11
URL: http://letusfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0