elfte mars - puppc försvunnen och upphittad på mindre än fem minuter

har lilla älskade puppc liggandes bredvid mig nu.
 
men när vi kom hem efter jobbet, släppte jag ned puppc och nästa gång jag tittade upp (15 sekunder), såg jag inte puppc. jag började ropa men ingen respons. och den lilla kroppen kan röra sig snabbt åt alla håll!
sprang runt och ropa, ropa, ropa men ingen puppc.
 
ringde älskling och sa att älskling fick komma hem nu för puppc är borta! sen såg jag att von katt tittade på något och ser då att det är puppc...
är helt vannsinnig(t rädd) och går fram och är arg (dörädd) och gick in med puppc.
puppc lägger sig ledsen i sin bädd och jag ignorerar.
 
jag hade ringt upp älskling som bara låter "jaja" och låter stöddig, antagligen tillsammans med klasskamrater, det tål jag inte då jag är ledsen och skrämd så jag blir arg och lägger på.
efter en stund sätter jag mig bredvid bädden och puppc kryper upp i mitt knä.
nu ignorerar jag älskling och pussar på lilla puppc.
 
nu är jag rädd att jag förstört min lilla puppc.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0