åttonde mars - feberfri och tilldelad en handledare

kan vara så att jag är feberfri idag!
ingen träning idag.
 
har knappt fått i mig någon mat, vilket jag egentligen borde tycka om (den sjuka delen) men magen har kollapsat och jag vill kunna äta min nyttiga mat men just nu får jag nöja mig med det jag lyckas då i mig.. i dagens fall är det potatismos med örtsalt och två rutor mjölkchoklad.. inte nyttigt eller näringsrikt men i alla fall energi tänker jag så min kropp kan komma på banan igen..
 
druckit cola zero har jag oxå ägnat mig åt..
 
alla papper till försäkringskassan har kommit fram och allt har verkat gått igenom(?). min handledare ringde precis och presenterade sig, vi ska ha personligt möte i början av april.
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Jo jag hade tänkt träna lite hemma. Har hantlar och dvd och grejer.Tänkte även köpa kettlebells när jag ska till Ullared i maj. Fast gymmet lockar mest. Svårt att hitta rätt motivation hemma :(
Krya på dig. Hoppas du blir helt bra snart.
Kramkram

2013-03-08 @ 19:18:27
URL: http://mariasvardag.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0