trettonde april - på nyhetsmorgon säger dom att det är vår

gårdagen var det jobb och obehaglig stämning på jobbet.
jag tog mig en liten ångestdämpande och höll mig undan.
 
efter jobbet for älskling, puppc och jag till en av puppcs favoritbutik och införskaffade träningsgodis. hittade även en skön borste till lite puppcmassage.
 
när älskling gick vidare till matbutiken och handlade smet puppc och jag in i en sportbutik, där puppc visserligen inte heller får vara..
men puppc är duktig och väntade lugnt medans jag hittade ett par löparskor på billighetshyllan.
så nya löparpjucks för 399:-
vet än inte om jag ska löpträna i dom men det är alltid skönt med nya skor som har stötdämpning.
 
efter lilla shoppingturen for jag till gymmet och körde ett pass. skönt och behövligt!
sedan kom jag hem och vi skulle äta middag och efterrätt och jag försökte springa och kräkas upp det mesta jag fått i mig... det går bra nu....
 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Klart du ska löpträna! :)

2013-04-17 @ 02:06:06
URL: http://letusfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0