trettionde april - ensammorgon

vaknat tidigt för jag skulle varit iväg och tränat men känner att min kropp nog kanske behöver lite vila.
jag har svårt att urskilja om det bara är helvetisk träningsvärk i rygg och axlar eller om axlarna är överansträngda.
jag behöver mina axlar hela fredag, lördag och söndag så jag tänker att jag spar lite på dom.
får träna något annat senare.
 
nu sitter jag i lugn och ro.
öppet fönster med frisk vårluft insusande, tvätten hängd och ny i maskin. disken fixad och en nybryggd kaffe.
 
försöker förtränga att jag har en psykologtid senare idag.
jag känner att efter besöket hos svärföräldrarna har gjort mig skör nog, jag behöver inte min psykolog som säger något knäppt idag oxå.
skulle ha avbokat det igår men det gjorde jag aldrig, nu står jag i valet och kvalet om jag ska fara dit eller inte.
om inte måste jag komma med att bra och giltig förklaring.
om jag far dig måste jag antingen kladda ihop ett dagbokskort som jag struntade i denna gångna veckan.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0