tjugotredje april - fragil liten skit?

har varit på psyksamtal idag igen.
ville bara gråta hela vägen hem.
 
är förrvirrad och hopplös.
det var som att jag vart tillsagd att hitta ett annat jobb för jag klarar ju inte av det jag har för jag har ångest,
men jag kopplar inte ihop jobb och ångest. snarare livet och ångest.
förra veckan "klarade jag inte av" att jobba, var "ledig" två dagar, umgicks med älskling och puppc, försökte hitta lite stabilitet.
"då kanske detta jobb inte är något för dig".
jag ville bara gråta och lägga mig på golvet och försvinna. vad fan ska jag göra om jag inte ska jobba med det jag gör?!?!?!?!
hur ska jag kunna gå till ett jobb och jag inte trivs någonstans när jag mår som sämst nu?
 
jag fattar väl när psykologen säger att man inte kan vila sig frisk från ångest. men ska jag börja jobba 100% nu då?
läkaren jag ska träffa den 8 maj vill att jag ska gå upp från 50% till att jobba 75%.
 
just nu sitter jag i soffan och orkar ingenting. tittat på biggest loser, druckit 500 ml vatten och nu vill jag sova bort hela mig.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0