onsdagseftermiddag - städat & rensat

som en tornado har jag försökt att yra omkring här hemma.
fast istället för att turbulera runt saker så raka motsatsen.
 
jag har slängt två platskassar med saker som jag inte anser behöva längre.
 
det har dammats, tvättats, bytts lakan, källsorterats, dammsugits och rensats.
 
så ingen promenad har hunnits med än så länge.
 
det är höst i luften! underbara luft som renar.
 
snart kommer älskling hem, bra för nu orkar jag inte att umgås med mig själv länge till.

Kommentarer
Postat av: Jazzy

Ge dig själv beröm för allt du har gjort idag, för du har verkligen varit duktig! :D

Svar: tack :D
argsintamy.blogg.se

2012-09-06 @ 16:23:40
URL: http://jazzyjazzy.blogg.se
Postat av: Citasha

Åh vad jag önskar att vi bodde närmare! Då hade jag stalkat dig till gymmet o tränat med dig ;) Men i vilket fall måste vi ses snart!! Miss u! <3

Svar: det hade jag sannerligen tyckt om!!! vi måste verkligen ses snart vännen!! <3
argsintamy.blogg.se

2012-09-07 @ 04:05:42
URL: http://citasha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0