torsdagsförmiddag - efter psyk nu kaffe

sitter och hoppas att kaffet kan göra så min spänningshuvudvärk kan försvinna.
första koppen för dagen nu och den hade behövts tidigare då både älskling och jag var på psyk imorse.
vi var hos en kurator och det var som om vi satt i parterapi, en spännande upplevelse.
kom inte fram till något, men kanske att det gav älskling något och då är det värt det!
sedan så fixades min sjukskrivning så jag får papper på en månad till.
jag är värdelös.
 
idag kanske jag ska förkovra mig i wellness- blandat med hundböcker.
sedan borde jag köra igenom yogalates för att det är bra.
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh, så fint att din älskling är engagerad i ditt mående!

2012-11-29 @ 14:40:23
URL: http://letusfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0