söndagseftermiddag - kaffedax

älskling och jag kan inte kommunicera för tillfället.
jag avskyr när man säger/bertättar någonting och mottagaren inte lyssnar men låtsas lyssna. när man glömmer totalt bort något man sagt.
jaja, då är det väl bara att njuta att vara ensam hemma med vovve å katt då.
 
hade så gärna velat yoga i eftermiddag, men kan inte lämna lilla bäbis ensam, så det är egentligen okej.
jag vill vara med min lilla puppc!
 
ser ut som att jag gått ned i vikt!
ställde mig på vågen på gymmet igår eftermiddag, med skor och allt och den visade ändå mindre.
kan vara fel på vågen oxå, men jag tycker mig se skillnad.
så det är lite jobbigt att inte kunna träna lite till idag men jag ska ta igen det imorgon med morgonspinning och sedan eftermiddagspass!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0