fredagsmorgon - svårt att hålla koll på dagarna om det inte vore att mitt favoritprogram sändes igår.

ja, nu tjatar jag om mitt förbannade kaffe, men nu sitter jag med dagens första kopp och riktigt njuter av den!
så värmande, så god!
lovordar min tassimo-maskin! har funnit en ny kaffesort (kapsel) som jag väntar med att testa tills rätt stund är inne.

är det såhär att inte jobba?
 
nu ska jag straxt iväg till gymmet! det var ingenting av träning igår (åt därefter) så nu är det såå dax för morgoncykling!!
massa utropstecken en sådan tidig morgon..
 
puppc ligger på mina fötter, somnat efter tokryck. jag överväger en kopp till eller om det blir för stressigt.
 
igår kollade jag på mitt absoluta favoritprogram (som den tjockis jag är) hela sverige bakar!
innan hade jag bakat en toscakaka, aldrig gjort innan. sedan gjorde dom toscapaj i programmet.
bläddrar i min bakbok, det är en blandning av allt man kan baka till matbröd till små kakor.
jag vill bli bra på att baka bröd! nyttigt, gott och väljäst bröd. läsa brödkurs på komvux någon?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0