tisdagsmorgon - sista dagen på detta jobb

tillbaka på jobbet.
min sista dag på det här stället.
känns bra men lite tråkigt. får lite separationsångest från vissa, andra inte alls.
det här blir bra.

försöker ligga i med träningen.
har ny korepgrafi att lära.
igår vart det tre pass. två styka och ett sträcka ut-pass.
idag funderar jag på att kanske köra lite egen pilates i lugn och ro medans älskling kommer vara på gymmet.

fotograferingen sov var meningen skulle skett i helgen vart uppskjuten och tur tycker jag med mensmage som inte vill ge sig.

hade en på jobbet i fredags som frågade om jag hade slagits med en katt.
jag hade kortärmat på mig..


Kommentarer
Postat av: ami

Du borde defintivit vara med i min utmaning "VI SKA INSPIRERA VÄRLDEN", Där man skickar en bild på sig till min mail och jag lägger upp bilder på olika människor i olika storlekar, sjukdomar, hudfärger, personligheter ect för visa att man är bra som man är och ni alla andra som ser detta hacka på! Vi kan förändra den felaktiga synen som idioter i den här världen skapat :)



Läs vidare på bloggen!

2012-05-29 @ 15:23:19
URL: http://silverlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0