fredagsförmiddag - iväg till yogan

idag ska jag jobba.
har en helt annan inställning efter det telefonsamtalet jag fick igår och är hemskt förvirrad.

då passar det bra att köra ett yogapass innan jobbet tänker jag.
känner av lite träningsvärk och stelhet efter dom närmsta dagarnas träning.

sitter med ett stort glas kaffe.
ja, det fick bli glas för jag har bara tekoppar som är så stora så dom rymmer den kaffemängd som är i tassimos nya sort. 100% arabicabönor. ovant men jag börjar uppskatta den mer och mer.

har haft en väldigt slapp morgon.
har lätt att stiga upp på morgonen men sedan så hamnar jag lätt i soffan, somnar och då känns det som att jag aldrig kommer kunna stiga upp. den tröttheten som slår till är nästan läskig.
jag drömmer konstigt och obehagligt och vill inte vakna till.

men nu, på med skorna, packa det sista till gymväskan och iväg till yogan!

 

ska jag tänka på när jag står i hunden och känner mig klen och hopplös.


Kommentarer
Postat av: fd

ja, det gäller nog att hitta den träningsform som passar en själv allra bäst :) jag är träningsnarkoman på riktigt så jag gillar all träning. mest fotboll som jag spelar flera gånger i veckan men helst gilla jag träning som är riktigt, riktigt tuff. menmen, att varva med yoga nångång är inte helt fel det heller. då kommer man lixom ner i varv...hur ser din helg ut?

2012-05-04 @ 13:58:51
URL: http://fighteveryday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0