måndagseftermiddag - trött på att lita på folk

börajde dagen med ett tidigt cykelpass!
älskling följde med, det var väldigt kinkigt i början men älskling vart glad att jag är envis och tjatar.
sedan så vart kollega sjuk så det vart pass vid lunch som jag hoppade in och tog, har mitt eget ikväll men det är bara att gitta med.

min axel gör ont i dag efter passet. försöker strectcha ut och smörja med tigerbalsam.
till benhinnsproblemen har jag nu nya snygga skor till träningen som jag tror på, har bara testat dom två gånger på ickestudsande pass men det ska nog allt gå bra på dom oxå.

har svårt att sätta mig och skriva personligt brev till jobbansökan, svårt att skriva om mig själv.
men det ska göras.


Kommentarer
Postat av: hanna

Jag gillar din mage, superfin!

2012-03-26 @ 16:29:00
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0