fredagseftermiddag - hemma igen

är hemma igen.
vart ett kort arbetspass för mig.
kände under yogapasset att huvudet började trilskas, hade migrånkänningar när jag stod i hunden.
detta eskalerade när jag väl började jobba.
jag vart väl inte hemskickad men nästan.
behöver pengarna men det är hemskt jobbigt att försöka jobba med huvudvärk.

så efter yogan, som blev av och någon timmas jobb sitter jag hemma i soffan igen och känner mig värdelös.

hann oxå med en snabb hetsätning med tillhörande kräkningar.
fattar inte vad som hände, som att det slog slint i skallen på mig.
så nu ångest över att det feta och söta inte  lämnat min kropp.
jag skäms och känner mig fruktansvärt äcklig.
dum i huvudet som kräks med huvudvärk.
dum i huvudet som kräks överhuvudtaget för att jag hetsat helt onödigt och det var inte ens gott..

nu blir det promenad och möta älskling.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0