onsdagsförmiddag - svärföräldrar vs. träning

i helgen kommer jag antagligen inte undan.
vi ska fara till svärföräldrarna..
jag känner mig inte riktigt stabil för det.
men jag har klarat mig undan sedan vårt bröllop så jag får vara glad att det höll så länge.
 
det jag nojjar över förutom att vara med dom en hel helg är träning och mat.
hur ska jag få in träningen? tycker om att gå på andra gym, vidga mina vyer på den fronten.
dom kan inte förstå varför jag måste träna just den helgen när vi är hos dom.
men jag har haft alldeles för många upphåll nu dom senste veckorna och har inte "råd" med fler avbrott.
men då är man otrevlig och konstig i huvudet, visserligen inget jag förnekar.
 
maten får man inte vara petig med heller. då är man massa andra saker.
 
men får jag i alla fall komma iväg och träna lördag och söndag.
fredagen vet jag än inte hur jag ska lösa. börjar tidigt och far i så fall iväg direkt efter jobbet.
antingen får jag då gå upp ännu tidigare och träna eller tigga till mig en timma efter jobbet.
 
 
ett, två, tre nu kör vi!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0