måndagsförmiddag - första gymdagen för veckan

idag ska jag gymma. har mitt tredagars-schema som det är dags att starta om.
så det är bänkpress, lutande flyes, dips och axelpress som gäller. om jag inte missminner mig totallt.
tur att jag skrev ned vikterna jag körde förra veckan för jag minns inte alls nu.
 
förra veckan körde jag löpning innan och sedan gym. funderar allt på om jag ska köra en uppvärmining med löpning. kanske tio max femton minuter sedan gym och avsluta med löpning igen.
får se vad kroppen säger.
 
åt min frukost - havregrynsgröt, halvt äpple, kokos, kanel, liiite äpplemos (låg kalori) och naturell sojamjölk vid nio. har nu druckit min första kopp kaffe.
funderar nu på hur jag ska lägga upp träningen och maten.
ska iväg till jobbet innan ett då jag har möte.
 
det blir en väldigt lång dag om jag far till gymmet redan nu så det blir nog städning hemma och ett litet mellanmål sedan iväg!
 
 
är inte så himla bra på att träna like a beast än. men ditt ska jag!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0