slutkörd efter tufft pass

försökte köra skiten ur mig på passet och lyckades väl lite i alla fall..
benhinnorna ifrån lite när det var förmycket för dom så det hindrade mig.
men jag hoppas och tror att detta kommer bli ett asbra och populärt pass.
svetten rann på mig och pulsen gick sannerligen upp!!


imorgon är det slag i luften som gäller är tanken och sedan lite skön utsträckning för kroppen.

jobbet gör mig galen och det känns som en djävla lekstuga och det orkar jag verkligen inte med igen.
man må kalla att jag flyr eller vad som helst men jag orkar verkligen inte.
hoppas att få reda ut lite imorgon. hoppas, hoppas, hoppas!!

älsklingen masserar mina benhinnor med tigerbalsam och är helt fast i en film på tv6.
jag är så glad att jag har stöd och kärlek från min älskling!
ändå känner jag mig så ensam..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0