femtonde december - behöver inte ha någon djävla jul

vill döda mig själv ganska mycket när älskling ringer och säger att jag måste hämta..
älskling for till en bekant med våran knasbil och sedan fick jag ett samtal att bilen inte borde köras med i nuläget.
detta visste vi kunde ske men att upphämtningsplatsen blev som den blev var icke med i beräkningarna!
 
så i lånad bil som skraltar värre än våran ut i dåligt väglag med extremt dåliga lampor så världens sämsta sikt.
vet vart jag ska till den tänkta mötesplatsen men sedan inget mer.
jag förlångt för älskling säger fan fel vad som ska stå på skylten så jag kommer åt helt fel hål och helvetes djävla skit helt enkelt.
skrik i panik i telefonen, jag försöker hejda mig, andas lugnt och sansa mig. men tårarna kommer forsande ned och rösten går inte att använda annat än i skrikläge.
 
nu har jag gått en promenad med puppc. jag har kommit ned i varv litet. har nu när vi kom hem tagit en liten vit tablett. puppc är trött och ligger i mitt knä med huvudet på datorn.
 
nu sitter älskling bara och gamnackar sig framför datorn. jag vill och orkar inte prata.
extra jobbigt när det har suttits på en kökshanduk som ska hänga fint och vara julig, nu är den skrynklig och ful.
älskling flyttade sig med sin dator, mobil och gamnacke in på kontoret.
för det är ju jobbigt att höra någon diska..
 
fan ta mig själv för den jag är.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas du vaknar upp till en bättre dag imorgon. Kram <3

2012-12-15 @ 21:41:01
URL: http://mariasvardag.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0