fredagsmorgon - fem saker i kylskåpet

snart en timma sedan jag avslutade min morgoncykling.
sraxt dax för frukost.
 
jag har köpt en flarra blutsaft för jag kan tro att mitt järnvärde inte är det bästa.
drack den mycket förr men tycker det är dax igen.
och den är väldigt skonsam för magen om man jämför med tabletter som till exempel duroferon.
 
 
passar på att slänga upp fyra andra saker som jag har i vårat kylskåp.
 
 
underbara skyr! suddigt men den är en proteinrik isländsk yoghurt. det eller kvarg finns alltid i kylskåpet.
 
 
den obligatioriska celsiusen ifall det skulle behövas hoppa in och köra pass. nej, jag tror inte att jag går ned i vikt på grund av ingredienserna, den ger mig energi.
 
 
just nu har vi vitamin well sharp i kylen!
 
 
jördnötssmör! mycket viktigt vilken sort det är. denna är endast jordnötter och tyvärr lite salt i.
bästa jordnötssmöret är endast jordnötter.
aldrig skippy eller dylikt får stå i vårat kylskåp, massa onödigt tillsatser.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0