måndagskväll - efter utbildning

kom hem igår efter lyckad utbildning.
jag trodde att det skulle gå i stöpet när vi började men det visade sig att det gick,
jag kunde!


jag behövde verkligen den här helgen.
jag hade stannat hemma om jag inte hade fått så dåligt samvete av att inte fara.
vilket var tur i det här fallet.

jag behövde hitta glädjen i det jag gör.
jag behövde träffa härliga människor.
jag behövde sitta på ett hotell med glädjen och härliga människor.

nu ska jag få mig själv i form.
känner mig blobbig och sladdrig.

har fått förfrågan om en fotografering, så nu blir det skärpning!

idag hade jag dock vilodag men jag ser det som en uppladdning till imorgon då det blir träning på schemat mitt.


Kommentarer
Postat av: Alice

Roligt att du är peppad, nästan alla bloggar är så deppiga just nu:P

2012-05-01 @ 12:08:57
URL: http://a-tale-of-truth.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0