så djävla trött på många plan..

sitter nu vid köksbordet och har ätit frukostgröten.
är trött utan dess like och väldigt onöjd.

är redan såå trött på min chef på jobbet!!
igår brast det efter jag talat med chefen i telefon.
jag var tvungen att lägga på.
"- egentligen är jag alldeles för upprörd för att tala i telefon så jag tror att det är bäst att vi lägger på."
undrar när/om jag hade fått reda på att jag skulle börja skittidigt istället för klockan härliga tio noll noll.

känner mig besviken på människor men orkar och vill egentligen inte bry mig.

ska egentligen vara glad, vilket jag någonstans är, bara det att andra känslor ska ut först.

i torsdags frågade min chef mig hur jag trivdes på jobbet, jag svarade att jag verkligen trivs!!
igår kväll låg jag och bävade att jobba idag.
idag vill jag inte till jobbet.
min chef är ostrukturerad, velig och jag har tappat förtroendet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0