gaga till undsättning.

sitter vid köksbordet och har precis ätit min havregrynsgröt med cashews, kanel och minimjölk.

nu har vi svärmor här som ska hjälpa oss innan bröllopet.
nu har vi svärmor här som gör mig galen.
nu har vi svärmor här som gör att jag undrar om jag verkligen ska gifta mig som är en sådan ond och hemsk människa.

jag tycker förresten inte att man arrangerar om i andra människors besticklådor!!


ska straxt iväg till jobbet och tycker det ska bli underbart att slippa vara hemma,
sa jag att svärmor kom i tisdags?

igår kväll räddade jag mig med gymmet på kvällskvisten och fick lyfta bort min största avsky för mig själv.

nu ska jag försöka göra mig iordning och sedan knata till bussen.
väl på bussen ska lady gaga göra sitt och hålla mig i schack på vägen till jobbet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0