vill inte eller orkar inte?

djävlar att det ska finnas bröd här hemma.
ännu mera djävlar för att jag inte har självdisciplin nog att inte äta!

till frukost vart det fyra rostade brödskivor och så havregrynsgröt med minimjölk och kanel.

ett litet mellis var en raw foodbar på säkert över 500 kcal och en kopp kaffe.

sedan en kopp kaffe till.

till lunch vart det.. åter igen detta djävla bröd, två rostade skivor, en med smör(!) och en protein shake utblandad med lättmjölk.

nu en kopp kaffe.

nu får jag fan skärpa mig, ta en huvudvärkstablett och ut och testa mina nya löpskor med en rask promenad.



Kommentarer
Postat av: Älvan

Ja verkligen och Hector väger 9 kilo och min lila Ziggy Jr endast ett och halvt :) det ska bli spännande och se hur Ziggy Jr utvecklas!

2011-10-12 @ 20:42:17
URL: http://aelvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0