vågen vs måttbandet

alltså min vikt har ju bara sprungit iväg och snart står det två siffror på vågen som jag aldrig vägt.
sen kanske det är lite klurigt med muskler vs. fet. ärligt talat så vet jag inte.
är hemskt förrvirrad och vet inte riktigt vad jag ska göra..
jag borde strunta i vågen, dessutom så har jag ju ingen egen våg så jag väger mig ju bara på gymmet på tider då jag antingen hällt i mig vatten eller så.
kanske ska ta detta med måttband, men å andra sidan så visst sitter tröjorna tajtare på överarmarna, vilket är (fånigt) skitläskigt. men detta är ju för att biceps/triceps ökat.
ja, jag har ofta detta med våg vs. måttband på tal.


vissa säger att man ska skita i vad vågen säger och fokusera på hur man mår.
det vet jag verkligen inte heller hur man gör..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0