nej, jag kan inte säga att det går särskilt bra just nu.

jag har ångest och helvetes djävelskap.

jag är en dålig människa som inte borde vistas bland människor.

jag orkar inte med mig själv.

dessutom så hann jag aldrig avboka tiden till negelterapeuten så nu kommer denne kvinna att debitera detta för att jag avbokade försent.
så som straff till mig själv skrev jag upp mig på en jobbtid imorgon, min första lediga dag på länge.
för jag ska ju inte karva i armarna och inte hetsa.

har för ett tag sedan tagit några ångestdämpande små rackare och känner mig nu väldigt slö.
jag som ska jaga iväg mig själv till gymmet för att springa på löpbandet som straff för att jag är så dum.
hade annars tänkt att bara yoga. nu blir det båda.

ladda med eaa-xx och fan bara göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0