kan en pepparkaka sabba en hel dag?

idag är det söndag och imorgon börjar en ny arbetsvecka.
igår var det lördag och jag gjorde inte ett skit som var vettigt..

idag känner jag mig svag, klen och trött.
ångest i bröstet och alldeles för mycket som "ska" göras.

igår vart jag pepp på denna dagen för jag skulle stiga upp tidigt och få mycket gjort och till och med laga linssoppa och avsluta dagen med två timmars gym.

jag åt en pepparkaka till kaffet nyss och det känns nu som att denne pepparkaka förstört hela jävla dagen..


Kommentarer
Postat av: S

Men det har den inte! Se det som att den hjälpte till att höja din förbränning istället!

2011-11-20 @ 15:46:45
URL: http://liamkingofsiam.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0