hoppas på bättre känsla i mig efter passet.

idag är jag ledig. känns lite väl överväldigande än vad det borde.
ska när jag får ork fixa mig en kaffe.
ska iväg till ett bodybalancepass vid lunchtid.
i förrgår beställde jag en ny yogamatta och ett par skor och tack vare snabb levernas så hade jag dom igår i min ägo.
jag hoppas att yogamattan ska vara bra, inte halkig. den var ganska dyr men oxå 5 mm tjock istället för 3mm.

åt onyttigt igår och kvällen innan och försökte kräkas upp så gott jag kunde komma ifrån men fan vad jag är sämst!
idag har jag trots ångesten från föregående dagar ätit polarkaka med smör innan min gröt..


Kommentarer
Postat av: hanna

Hoppas du mår bättre snart :/

2011-11-06 @ 10:19:53
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0