för att jag inte var värd det.

opepp ledig dag.
skulle gått upp i lagom tid, äta frukost, dra till gymmet och löpträna och sedan till min massage.
när jag sitter och äter frukost får jag ett sms om att massagen är inställd på grund av sjukdom..
då har jag redan tryckt i mig en surdegsbrödskiva med messmör som jag i så fall inte skulle ätit.
för jag struntar i löpningen på morgonen och går och lägger mig och sover till runt elva då von katt väcker mig.

så nu har jag städat undan lite hemma, diskar och tvättar.
har ätit en deciliter kvarg med massa kanel och sultanrussin.
ska straxt ta min första kopp kaffe för dagen.
sen vet jag inte..

älsklingen ska få klippa av mig lite hår, det är slitet och tråkigt.. som jag själv..
tror inte jag ska boka ny tid till massage, det var nog någon mening med att jag inte skulle ha det.


Kommentarer
Postat av: Eriiza

Önskar mitt hår växte... =(

Tack, ibland har man tur och springer på en misse som gillar att posa. ;D

2011-11-09 @ 15:54:25
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: hanna

Du är inte tråkig!



sv: Jo, det borde jag nog göra, men på något sätt känns det värre då, men får försöka!

ta hand om dig! <3

2011-11-09 @ 20:31:53
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0