trött men inte tillräckligt.

problem löst!
ingen träning idag, men imorgon är det nu inplanerat!
ska gå till gym och löpträna eller så i en timma. lär ju dock inte gitta med att springa så länge.
jag är inte så duktig och uthållig.

men jag jobbar på det.

snart hoppas jag det blir löpning utomhus!! om jag vågar.
det är lättare på ett löpband inne på ett stadigt gym så man bara sluta och gå och duscha när man som helst känner.
men det handlar väl om att ha självdiciplin och att vara så tränad att man kan.

ska nu försöka sova. har varit så väldigt trött hela dagen och är självklart "pigg" nu när jag får sova.
har ätit ett kvällspäron oxå.






puss god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0