nu eller sen?

väckarklockan ringde och jag tog efter några snooze beslut om att inte löpträna nu på morgonen.
ska iväg vid tio och "jobba" så det blir bara stressigt.
kanske kan sitta bra med en vilodag från aktiv träning idag.

vi är en grupp som ska träffas nu och det är ju så förbannat typiskt att en från klassen givetvis är med i den gruppen. en från klassen som jag verkligen avskyr.
en vidrig människa som kan pendla mellan att vara översittare till att sedan bli en liten liten stakars missförstådd.

min mage är fortfarande störd, nu kanske den är svullen och så för att jag kräktes lite igår?
har ätit min havregrynsgröt nu med kanel och lättmjölk och magen känns enorm.

just nu känns allt helt uppochnedvänt och jag är bara trött.

och ett beslut som att om jag ska tvätta håret nu eller sen blir ett stort problem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0