lite mer pepp men med ägglossningsvärk.

idag har jag löptränat utomhus för första gången detta år!!
en timma allt som allt. uppvärmingsjogg och sedan intervallträning och sedan nedvarvningsjogg.
hann med lite stretch oxå.
allt som allt kanske det vart sex kilometer.
vår ruset är ju fem kilometer!
det kan gå vägen.

känns bra för att jag hade orkat med mer. visserligen så tog jag inte ut mig helt på intervallerna för jag väntade in och peppade sambo oxå.

nu har jag duschat och äntligen tvättat håret och stoppat i mig lite lättkesella med en liten klick vaniljkesella och färska jordgubbar.
ska nog ta mig ett glas nypressad morotsjos innan det är dax att bege sig till skolan.


men nu en kopp kaffe för det hann jag inte med förut, då tog jag bara en berocca boost.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0