va faaan!!

igår när jag gjorde min kvällstoalett, avsminkning och rengöring, ser jag något mörkt under min haka.
tänkte, attan nu syns det att jag fuskar med bus i ansiktet!!
men..
det behövde jag inte skämmas över..
det visade sig vara något slags blåmärkeish, lite sugmärkefeeling med röda och blå prickar.
inte nog med det.. det är hjärtformat!!
det ser ju för bövelen ut som att jag har sakffat mig ett blåmärkshjärta på hakan!!
det ser helt symmertriskt ut!!


har lite lite smått panik nu!!
vad fan ska jag göra åt denna freakade under min haka??

funkar inte att sminka över, i alla fall inte med de produkter jag har i min ägo..

jag får väl bara hoppas på det bästa att ingen kommer att se detta..

vad jag än kommer göra idag får jag inte kolla uppåt!!


finns det någon som haft något liknade??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0