nej till socker nu!!

nu är jag hemma!!

nu ska jag bli fit!!

till frukost vart det sockrad och 2% yoghurt med blåbärssmak, väldigt god men nu säger jag hej då till den.
åt även lite müsli från ica som jag är väldigt säker på innehåller socker.. har nu en hel paket hemma och får äta med måtta i samband med träning.

nu när jag kom hem åt jag en andra frukost för jag vart inte mätt på en deciliter yoghurt och lite müsli.
så det var en halv deciliter havregrynsgröt, kanel, kokoschips och lite lite rödmjölk.

ska försöka ta mig på en promenad och sedan blir det till gymmet, jag har inte bestämt vad för pass än.
tror det blir något med styrka men det kan oxå bli kondition.
hade planerat kondition imorgon kombinerat med ett lugnt pass.

vi får se.
just nu är jag väldigt trött efter att ha sovit lite i natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0