fan på mig själv för att jag aldrig kan skärpa mig!!

härligt med vovvesällskap idag.
det vart först en promenad på en timma sedan en på cirka en och en halv, sist en liten promenad innan ägarinnan av vovve skulle komma.

härligt att jag oxå fått röra på mig.
det går så helvetiskt åt helvete nu så jag får ångest bara av att tänka på mig själv.

äter alldeles förmycket och får för mig att jag får äta vissa saker alldeles för ofta!!

jag känner hur jag har gått upp och hur fettet samlas runt min midja.

det att magen är svullen som fan gör inte känslan bättre..

ångest ångest över att jag inte kan skärpa mig, att jag bara inte äter lite och nyttigt..
det kan väl inte vara så himla svårt kan man tycka men ändå så..

fått lite färg idag men hur kul är ens det när man är tjock och ful...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0