ont i magen.

får inte mycket till ro.
huvudvärken eskalerade och jag visste inte riktigt vad jag skulle göra.
nu känns det i alla fall bättre och jag kan sitta upp.

har ätit upp resten av julklappschokladen jag fick av mlove.
jag är sjukligt förtjust i vitchoklad och denna var sannerligen god (och sockerfylld).



känner mig ganska störd när jag mår dåligt av att se ett simpsonsavsnitt där lisa känner sig tjock och vägrar att äta och tränar. jag känner mig sämre än en tecknad seriefigur!

ja, jag borde kanske träna idag snurrar i huvudet på mig. men just nu så mår jag för illa och huvudet känns inte stabilt, massa ursäkter.

passet jag bokat in mig på imorgon är det fortfarande massa kö. kan väl bara hoppas att människorna på passet super förmycket så de inte kan träna imorgon.
åtta stycken före mig nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0