mmm, så kan det gå.

jag har lyckats jobba i en timma, sedan började ögonen gå i kors.

huvudet gör ont, så jag borde egentligen ta en promenad.
men nu skiner inte solen längre så det vart opepp.
nöjer mig med att öppna fönstet och låtsas att jag går en promenad.



nej, jag kanske inte låtsas så mycket.

men försöker nog med det mesta för att inte göra det jag måste.
som till exempel låta mig hänföras av den lilla salthögen på köksbordet.
det negativa med runda saltbehållare, inte bara att de är ostabila så de lät hamnar på sniskan och häller
ut innehållet utan även att katt kan få ryck och vilja slänga runt den och salta hela världen.



nej, men finns det någon som har något att berätta tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0