andas nöjt ut en stund.

var en sväng i skolan idag.
var på favoritpass idag och det gick bättre än sist gång i alla fall men känner mig än inte på topp.
var och handlade sushi att äta hemma efter passet.



en bild på maten, vet inte om man får lov att kalla det sushi när den är vegetarisk.
överväger att testa på-riktigt-sushi inom den närmsta framtiden.

en annan sak jag känner nöjdhet över är att när vi var iväg med klassen så fann jag cosmos träning & hälsatidning som jag länge väntat och letat efter.

såhär ser den ut, bilden är suddig men ni ser:



sambo är inte hemma just nu så jag är ensam hemma och ska väl ta det lite lugnt i några minuter i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Zandra - Mamma till Thindra 6månader <3

Tack så mycket! :)

Hur är det med dig då? :)

2011-01-20 @ 20:14:08
URL: http://mammaijuni.blogg.se/
Postat av: maggan

härligt :D

2011-01-20 @ 21:02:28
URL: http://stepien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0