känns bättre trots värk.

har fått någon konstig värk i ryggslut och i benen.
känns som febervärk fast jag inte har feber.
inatt kunde jag inte sova för värken så jag var tvungen att ta en alvedon.

annars mår jag nog allt bättre idag.
tänkte träna idag men blir nojjig när denna värken finns.

men jag ringde 1177 och sköterskan sa att den kan vara så att kroppen reagerar på att jag varit så stilla och liggande utan träning.

jag tänkte efter en smula och insåg att jag inte har tränat på en hel vecka!!

det är det längsta uppehållet på jag vet inte ens hur länge!!

fan, bara för att jag känner efter så får jag ont i halsen..


jag ska ta en efterlängtad kopp kaffe.

idag ska jag jobba oxå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0