bröllopsinbjudningarna!!

förra veckan så skickades inbjudningarna till vårt bröllop!
så nu bläddrar säkert dom inbjudna i sina kalendrar och undrar hur dom ska få ihop det.

det är långt kvar till sista osadatumet och jag är faktiskt lite spänd på vilka som bestämmer sig för att komma och inte. vill helst att alla ska svara nu!

nästa vecka ska vi träffa våran vigselförrättare som vi funnit.
min sambo talade med henne i telefon och hon lät väldigt sympatisk och det var inget prat om att viga siffror.
det var till och med vigselförrättaren själv som frågade om vi ville träffas innan bröllopet och samtala, vilket jag tyckte var väldigt skönt.
hon tycker även om marsvin och det kan jag se som ett gått tecken.


Kommentarer
Postat av: Citasha

Blev så glad når jag kom hem från resan o den fina fina inbjudan låg och väntade på mig!!

Och ja! Vi kan säga redan nu att vi garanterat kommer <3 skulle inte missa det för allt i världen

Är det ngn speciell dresscode? :P

2011-08-20 @ 10:15:50
URL: http://citasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0