bara gör´t!!

hemma från träningen. nyduschad och fyllt på med energi.
hoppas det inte vart för mycket.
ett kokt ägg
två effektknäcke med messmör natur och tomat
skål med naturell lättyogurt 0,5 men egenblandad müsli från risenta.


magen putar ut. den kan kanske vara ledsen efter kräkningar igår och stress idag.

imorgon är det fullt på schemat till läggdax.
först skola till fyra skulle jag tro. ska ta med mig löparkläder så jag kan ta en sväng direkt efter skolan.
fara hem, duscha och äta och sedan iväg igen till tio och sedan hem och sova.



Kommentarer
Postat av: Smulan

Så jäkla jobbigt med magen då den bara vill vara ballong hela tiden. Min vill bara vara spänd hela tiden. Funderar på att prova sån där probimage, funkar det?

2011-04-05 @ 20:09:22
URL: http://burakkushitsu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0