livet som i en dimma.

kom hem för en och en halv timma sedan.
skönt men så tomt utan min lilla älskling, min katt.

jag har gått och lagt mig redan för jag är helt slut i huvudet.
många frågor surrar omkring i min skalle.

i helgen har det blivit mycket ljug.
jag har ätit och jag har kräkts.
vi åt på mcdonalds (jäkla påhitt), sambo tycker om det, jag åt men kände redan vid beställningen
hur detta skulle gå åt skogen.
medans sambo köpte en kaffe till mig gick jag på toaletten.
jag är en dålig människa.
men gott kaffe var det.

det är trasigt och fel i mitt huvud.

ska sova bort mig och förhoppningsvis vakna till en bättre dag imorgon.
om inte så får jag ta det då.

förresten så har jag visst köpt en ny telefon, jag kan ringa, svara, läsa och skicka sms än så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0