två och två fast jag var själv men det gick bra i alla fall om inte bättre.

har nu varit och tränat.
det var ett pass där man jobbade två och två. jag var ensam..
en klasskompis skulle vart med men var ute och festade istället igår.
så jag gick alltså dit själv och anade att det kanske var ett två och två pass.

när jag kom dit kändes det bedrövigt och djävligt ensamt.
jag fick träna med instruktören när hon inte sprang runt och kollade på de andra.
fans, fan, var orden som snurrade i min skalle.
tills det bara släppte och jag insåg att jag fick träna dubbelt så mycket som de andra.
jag körde järnet och alla ville varandra väl fick naivajag för mig.

nu är jag hemma och har duschat, druckit en gainomax och ätit en banan.
jag vet att det inte gynnar apan i gainomaxreklamen.

ska straxt iväg till andra försöket att inte vara helt upfuckad(härligt ord).
nu är jag smått stressad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0