gjorde slut via en telefonsvarare

ska strax iväg.
sovit som vanligt bort förmiddagen.
vaknade tidigt och avbokade min psykologtid, så jobbigt med telefonsvarare men var för en gångs skull glad att jag slapp tala med en riktig människa. sa bara mitt namn, psykologen och tiden, sedan smet jag in ett fort:
-å jag vill inte ha en ny tid.
sambo tjatade hela morgonen, under den tiden jag var vaken, att ringa min läkare på psyk.
jag blev en rebellisk unge av allt tjat och ville inte ringa. jag vet faktiskt inte riktigt varför.
är fruktansvärt trött på hur de får bete sig på det stället.
men så tjatade sambo på om, hur gör vi om du inte får någon ny kontakt? vad gör vi då? vi måste göra allt rätt så att de inte kan komma och anklaga oss för att gjort något fel..
allt detta blev snarare mer som en snara som drogs åt hårdare och hårdare och jag kunde inte förmå mig till att ringa.
så nu vet jag inte vad jag ska göra.
jag förstör ju för min sambo!!
psyk kommer säkert höra av sig om att jag inte vill ha en ny tid eller så gör de det inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0