dbt eller inte dbt

har kommit hem efter besöket.
hon var väldigt sympatisk och det kändes väl bra.

det som stör mig nu är att jag fick en ny tid på måndag nästa
vecka och så ringde det precis och då är jag egentligen upptagen
av skolan som jag verkligen inte vill missa.
jag ska ringa och försöka styra om tiden om ens till någon senare
dag i veckan kanske.
jag vill inte vara såhär krånglig!!

om det blir dbt så kommer skolan ännu mer i kläm.
det vill jag inte men jag vill oxå må bra för att orka med skola
och allt annat.

sitter och hetsar direkt ur russinpaketet.
är egentligen hungrig, men medans matten är i ugnen och
blir färdig så snappade jag tag i paketet.
dumt och jag har nu satt på locket..

måste lugna ner mig och ta det imorgon, jag kan inte göra något
nu ändå.
är så omständig och jobbig. ska bara förstöra hela tiden!!

Kommentarer
Postat av: borninjune

Jag gjorde dbt väldigt länge, nästan 1 1/2 ar. Visst, det är tidskrävande, men det hjälpte mig sa himla mycket.

Men du maste samtidigt vara motiverad sa tänk över ditt beslut noga. Om motivationen inte finns blir det nog svart för dig. Jag har sett manga som fösökt men som givit upp när det blev för jobbigt för dom.

2010-03-04 @ 16:22:00
URL: http://borninjune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0