biblioteksvisit

psykologen ringde förut idag och frågade hur jag ville ha det med tider.
jag sa bara att jag inte ville ha någon mer tid och så var det hej då.
mindre en timma efter ringde min läkare på psyk. det kändes lite oaktuellt
med tanke på att det var i tisdags jag ringde.

känner mig tom och jobbig.

var på biblioteket förut och väntade på att sambo skulle sluta så vi skulle fara hem tillsammans.
jag köpte "lite" naturgodis innan jag gick till biblioteket. jag är världens sämsta på att plocka liiite.
så jag satt och läste och såklart, hetsade.
gick in på en av bibliotekstoaletten och kräktes. sedan kändes det så mycket bättre. vilken lättnad.

nu är jag hemma och ska dricka ingefärste.

Kommentarer
Postat av: borninjune

Känner igen det där med att inte kunna ta lite. Sen maste det ut, oavsett var jag är.

2010-03-05 @ 11:33:04
URL: http://borninjune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0