tiden som har gått.

det är klart att det har hänt massor. bara en enda dag är fylld med så mycket.
om jag bara kom ihåg lite mer än vad jag gör.

jag har en bra grund i alla fall.
beskeded som har gnagt har svarats på och det vart ett ja!
så jag vet vad jag ska göra till hösten, underbart!
om några veckor, börjar jag mitt sommarjobb på annan ort.
bra med pengar och jag ska passa på att läsa massor i sommar som jag brukar.
har redan läst ut två böcker.
jag självskadar inte längre och det känns som jag klarat av några svåra prov.
jag klarar av att stå emot(?).
har nu ett busskort så jag kan ta mig till vänner runt omkring så jag inte skärmar av mig helt.
mitt gymkort används flitigt förutom nu när jag dessvärre har drabbats av en förkylning.
men det var längesedan jag var sjuk så det kan jag väl ha lite tid för.
jag tackar min kropp för att jag slapp sådant när jag var mitt uppe i projekt där förkylningar
och dylikt hade varit förödande.


det mindre stadiga är väl en del oxå visserligen. men just nu ser jag det stadiga
och får utgå därefter.

härliga dbtn som hjälper mig mycket. jag försöker läsa mycket om mindfulness
och försöker att vara det så mycket jag gitter med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0