morgonpromenad, check!

jag lyckades ta mig ut på morgonpromenad.
min första tanke när jag vaknade var:
det blir i alla fall ingen promenad idag..
men jo! det vart det.
jag känner mig nöjd och har håll i sidan.




hela himlen var totalt blå!
(börjar nynna i mitt huvud på, himlen är oskyldigt blååå,
som ögon när barnen är små. att regndroppar faller som tårarna gör,
rår inte stjärnorna för.) ojoj.. hur ska detta sluta..


kände mig ganska mindful när jag kände in morgonen.


tänk vad vinklar kan göra mycket.

nu blir det dusch och städa undan i köket sedan frukost.
jag vågar nästan tro att jag börjar få rutin igen.
i alla fall tills det börjar regna och morgonpromenaderna får
sig ännu ett hinder. en utmaning i så fall?

Kommentarer
Postat av: Cim

Åh, morgonpromenader är så härliga! Ska ta mig ut på en sen!



Blir glad av att läsa att allt verkar kännas lite bättre nu :) Hoppas att vi kan ses snart, utan snor o liknande ;)



Många, många kramar till fina du!!

2010-06-22 @ 09:05:54
URL: http://citasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0