trött, arg och besviken.

skulle fart till stan för ett tag sedan..
men sambo kör sitt eget race och här sitter jag hemma och fattar ingenting.
om en kvart vart det sista sagda..

blir så himla trött. visst det var jag som ville till stan och jag ville väldigt gärna fara med sambo,
men hade jag vetat att det skulle bli såhär så hade jag fart själv för längesedan.
jag har ju ett pass på gymmet jag måste passa så jag har inte hela dagen på mig.

just nu är jag så himla trött, arg och besviken.
är trött, arg och besviken på sambo.
är ännu mer trött, arg och besviken på mig själv.

orkar inte med mig idag heller verkar det som.
fast man ska väl inte måla fan på vägen när bara halva dagen har gått..


Kommentarer
Postat av: jessica

sv: åh tack så mycket :)

2010-12-29 @ 15:28:17
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0