mig, mig, mig.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"pressioner och 2 inblåsningar."



2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
(får först tänka vad som är vänster) kylskåpet.




3. Vad var det senaste du såg på TV?
i form med anna anka.



4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
sju skulle jag tro.
(det var den oxå)



5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
min pippi, säkert, när jag knaprar knäckebröd.




6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
nyss, gick från bilen in i lägenheten.




7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
min lilla katt som ville ha mat.




8. Vad har du på dig?
svarta legging från cheap monday som har blivit noppriga, strumpor från h&m´s barnavdelning som det står loveday på, en stor grå tröja och underkläder då.




9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
hm, klurigt. jo, jag drömde att jag var elak mot sambo och att sambo vart ett litet knytte och alla hatade mig för hur jag behandlade sambo.
fruktansvärt hemskt för jag är rädd att jag är ett monster inte bara i drömmar.




10. När skrattade du senast?
på gymmet nyss.




11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
stringhylla, inramade fotografier, spegel, mer fotografier utan ramar, kitsch m.m.




12. Har du sett något konstigt på sistone?
förundras ofta över kattens alla konstiga sovpositioner.
konstigt att se en klocka och ett armband i sin luva kanske..



13. Favoritfärg?
rosa, lätt.




14. Vilken var den senaste film du såg?
shrek fyra tror jag. eller om det var beck, levande begravd. eller det var nog en såndär van veeteren när jag skulle sova igår förresten.




15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du göra?
jag skulle få storhetsvansinne troligtvis.




16. Tycker du om att dansa?
oh jaa!!





17. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
detta är hemligt men vi har tre stycken namn som vi redan har bestämt.




18. Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands?
jadå, om jag fick bo tillsammans med sambo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0